Monday, January 10, 2011

hikmah...

asalmualaikum....alhmdulillah..aku da lulus da ujian kmputer..hehe..syukur sgt...lulus slps gagal mne lain rsenye...then smlm aku dpt twrn interview tukg msk...hehe..cm nk pi tpi cnfident tu x de...biarlah dulu..aku x nk fikr lg pasal bnde tu...nnti lau terbuke ati aku nk pi, aku pi la...erm...ade stu bnde yg aku terfikr akhir2 ni tpi x terluah dri fikirn aku... knp kite berkwin...ade org kte...da ske kwin la...so diorg pun kwin....x pentgkn diri sndri ke cm tu...bkn ke spttnye cm ni... first skali bile kite jumpe org yg berkenn untuk dijadikn lbh dri kwn, kite kne bwk dia jumpe famly... tu yg pling pntg....klu org tu leh trime kite tpi x nk bergaul ngn famly kite, better x yah kawin.. nnti bercerai berai lak....ade stu psngn dpn mte aku ni... ya allah... skit mne aku tgk... x de adat2 org melayu lgsg....x smstinye bile kite da jtuh cnta n x sbo nk kwin kite leh lupakan sume adat kemelayuan kite..mmg ar org kte adat je pun tpi kerana adat tu la kite mnjga tata tertib kite sbg seorg mnusia.. nk jge tata tertib sbg seorg islam mmg x mmpu la lau stiap ari da kluar berdua....enth la... org tgh hgt bercnta kn mne nk igt dunia...famly pun da kblkg da...pdhal mse dia kecik x sdr spe yg sush2 jge dia...ank cm tu ptt nye buang je dlm lgkg mse dia lhir..x mmbzir bers bela anak x kng budi...fikirkn pkwe dri famly...da stop...berhnti la kutuk org ct oi...erm...bukn mngutuk...tpi meluahkn rse je..hehe..k la...hope aku x jdi cm tu sbb biarkn aku brkrbn untuk famly dri laki yg x psti lg akn bersme aku spnjg hidup...org yg da kwin pun bercrai lg kn blum kwin...jgn smpi kena buang ngn famly sudah...nnti da kena cerai cri famly blik...mlu2.....huhu...k r....mls nk fikr sgt...hehe...jom tgk khurafat..khmis ni.....best2....

No comments:

Post a Comment