Sunday, May 8, 2011

bufday mat vs aina

fuh...memang pans..huhu..lg beberapa ari lg je aku nk blik so aku smbut la bfday aina ngan mat awal sikit....ari tu ari selase mlm bersamaan 3.5.2011....mse tu sume org de final...aina lak keje...so aku pun ponteng keje...kul 9 mlm aku n nadiah bergerak keluar membeli brg2.....da siap beli piza hutt, kami bergerak ke dtran ayer keroh...lme gak la nk tggu org berkumpul...huhu...biasla...masing2 pun de keje sndri..hehe....bile sume da berkumpul(kecuali kai) upacara pun bermula......mat n aina pun sme2 x nk ngaku da tua...huhu(aku pun same je....)haha...rancanganya...lps mkn...nk bling tepung kt mat ngan aina...tpi...tgh2 mkn ni...kai leh lak tgur....ape bnde tu...tepung ke..haha...kantoi2...tpi mat kte dia da nmpk lme da....huhu...so mse tu da terfkr2 da nk buat ke x nk....erm...tpi alang2 da de niat baik teruskan....hehe....serangan pertama dilakukan oleh cik ct kpd en mat..haha..(p/s: mat pun stu...da nmpk aku dtg bwk tpung...dia leh lak berdiri yakin kt ctu...pi la lari...aduh....huhu)tkut gak mat mgamuk tpi redha je...huhu...then bermula la saat2 serangan dari semua.....huhu....hbis bju zue kena jirus ngn air btu oleh mat.....zaki lak...haha..good part from mat n kai....kai lak...same je...mentg2 dia sakit..leh lak...org lain cbuk2 lari...dia duk tepi je...x adil2...last2 dia pun kena tepung dari aku...tpi sbb dia sakit kn...aku bg la sikit je...huhu...kecian....aku sndri lak...kena la jgk sikit air btu dri mat..huhu...n byk tepung dari ieza...huhu....tpi dpt bls dndm kt ieza da...kt mat je lum sb tpung da hbis...huhu..aina pun kena tepung dari aku gak...huhu...sronok....sgt2 sronok...mgkin...ni last time aku bersme2 diorg...x kn lps ni lau jumpe nk main tepung lg...huhu...sume pun da besr...msti da berkejaya...so simpnla last memory ni baik2...thnks to mai, zue,mira, nadiah, ieza, aina, mat, zaki ngan kai sbb sudi memeriahkan lgi mjlis...huhu

No comments:

Post a Comment