Wednesday, April 20, 2011

gle!!!!!

...............................................................................................................................................

kegilaan aku da sampai thp cipan da ni...da la berhnti keje duit x de ....dpt keje kedai tudung je....nk ambik lesen krete x de cuti....nk beli mto tkut nk bwk....pening!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ya allah....jika bnr dia mmg untuk ku...dektkan la aku dengannya...jika dia bukn untuk ku...luputkn la perasaan aku terhadap nya...sesungguhnya engkau lbh mgetahui ape yg terbaik untuk hmbamu....aku berserh kpdmu ya allah...

sahabatku....x berniat ku untuk mnyakiti hatimu...aku mnta maaf jika aku meluah kan sesuatu yg myinggung mu..ssungghnya aku x mgthui perkra sbnr....aku hrp hubungn kite sbg shbt akn kekal ke akhirnya....

aku x fhm...klu btul cinta itu sakit...knp perlu kite mnyintai seseorg....bkn seorg je yg sakit...smua org kt sekelilig pun rase bahangnya....myesalnya aku...klu la aku boleh undur mase....klu la aku boleh kwl perasaan......klu la..aku boleh plh pada spe yg aku boleh ske..indhnya dunia....

aku mnyesal...buntu.....hope semua kmbali cm biasa....x nk la cm ni....tlgla ya allah.....

No comments:

Post a Comment