Monday, March 28, 2011

sambut bufday mai...


ari ni aku nk kgsi smbutan bfday mai lak...pada ari khamis bersamaan 24 march, lahirla seorg wanita yang bakal mggoncang dunia iaitu mai...haha...lawak lak aku...cm ni critenye..aku x tau pun arii tu bfday mai...tgk kt fb je....then..aku ajk dak2 ni smbut...x de surprise prty pun...sbb rncg last minit n esknye diorg de midterm...so x plan la yg grand2..huhu..tepat kul 5.30 aku ngn akk aku blik keje...dlm kul 6 smpai rumh n kitrg mkn durian n buat smbal petai...ngh mask2 tu org sewa krete srh ambik krete...so kitrg brtolak ambik kerete kt mc..then patah blik ke rumah...bygkan bertapa pentnya...huhu..lps mkn aku bertolak ke ostel untuk mngmbil ndiah...then ktrg pi beli kek kt mydin...ieza, zue n mai da kt kedai mkn...ciap je beli kek, aku terus mnuju ke kedai mkn...da smpi tu, aku tggu mat n arib ngan kai...yang x boleh bla nye tu, pent je tggu kai..dia sampi2 je terus pi tmpt mai....nsb baik x kantoi...huhu..then kitrg pun celebrate...hope mai berbhagia didunia n akhirt...amin

No comments:

Post a Comment