Saturday, February 27, 2010

geram gler!!!!!

ade ke ptt!!!!!
ade sorg mamat ni la kn...
dia yg beria ajk pi kursus kt pd la ape la...
aku pun punya la beria nk pi...
rami org da aku ajk...
nk pi ari sbtu....
ari ni da ari khamis...
aku tye dia elok2..
ade ke x aktiviti ni...
dia kte ade...x de spe lg yg join ...aku igt kte2 tu...
aku cri aina asyikin...aku cri dalm 5 org..
blik class dia call ckp pi kursus ushawan smpai ari rbu...aku kte aku nk pi gak....
pstu aina asyikin ckp kt aku, budak tu kte dia tkut nk deal ngn cik adili...
aku anta msg kt dia tye, surt pelepasan ade x...dia x rply....
sampai mlm still xde jwpn...esk da ari jumaat...aku da runsing....jdi ke x...dia senyap je...
klu korg jadi tmpt aku pe krg rse....lau x jdi ckp la awal2....
pukul 8 lbh ari jumaat dia stil x reply msg aku...aku anta msg skali lg...jdi ke x ni...aku cm x jdi nk pi je...dia stil x reply...
pukul 10 lbh mira lak anta msg kt aku tye passal bnde ni..aku terkejut....budk tu yg uruskn kursus ni diam je ke?????ade ke ptt!!!!dia x inform kt mira pape pun...aku rse angin je....dia tu selfish ke ape????mira smpi x blik kmpg sbb nk join kursus tu n dia leh lps tgn cm tu je....slh aku ke lau aku naik geram?????
aku sbo lg...aku fikir dia da byk tlg aku so aku x nk gduh ngn dia...aku sruh mira call dia sndri.....aku anta msg kt aina srh aina cmfmkn jdi ke x....tut.....dia still x inform pape kt aku...bertggugjwb ke org cm tu??????
aku sbo lg...aku tgu smpai aina smpai rumh.....terkejut x korg lau mlm tu..ari jumaat mlm, aina cll dia, dia ckp x jdi...nme kitrg pun dia x anta lg.....x lykkah aku nk mrh ngn org cm tu????
mula2 aku terdiam.....
puas aku fikir...
x kn la aku nk biar je org cm tu...
klu aku fikir psl diri aku sndri...
aku mmg x lyk nk mrh...
tpi aku fikirkn psl mira yg x jdi blik kmpg, psl aina yg ade byk msaalh tpi berkrbn semata2 nk pi kursus ni.....
aku tmbh x thn bile tgk aina ngis....
kecian kt dia...
x laykkah aku nk mrh org yg buat kwn baik aku nangis.....???????
aku x thn...
aku pun mrh dia...
slh aku ke???
first skali...
aku tertye2...
knpe dia x leh nk inform awal2...
kecian org2 yg mnjadi mgsa...
nsb baik aku x kluar lg pi beli brg untuk kursus tu....
bkn kah org cm tu org yg x bertggjwb...
aku mrh dia...sbb dia tu rpt ngn aku...smpi ati dia buat kitrg cm ni....
tpi dia??????
dia x mnta maaf pun....
dia leh mrh aku blik......
aku pun terfikir....
slh aku ke??????
spe yg berslh ni....
yg pling aku sdey...dia org yg aku percye....
tgglkan aku terkntg kanting ngn jnji manis dia....
lps tggjwb cm tu je....n then bile aku luahkan rse x puas ati aku,dia leh ugkit kish silam aku!!!!
ad ke ptt??????slah aku gak ke????kish silm aku x de kaitn dengn hal ni pun....
kcewa sgt2!!!!! adekah org laki mmg x leh percye????bile aku tye knp dia nk ugkit kn kisah silm aku...dia leh kte spya aku sedr sikit..
pe kaitan kish silm aku ngn pi kursus ushawan kt pd????
knp nk ugkit!!!!slh aku gak ke????
knp hal aku ngn amri ngn mat, dia ungkit....
dia mmg btul2 mgecewakan....
yg aku x kn lupa smpai bile2 bile dia ckp aku ni time sush je cri dia....aku klu boleh x nk ugkit pe yg aku da tlg dia or ape yg dia da tlg aku....kite kn manusia....perluke kite ugkit semua tu...knpe nk libatkan hal ni ngn hal pergi kursus kt pd????
knp????
aku sgt2 kcewa......
jgn nk slhkn aku lau smpai bile2 aku x leh nk cye kt org laki...
smpi org laki yg aku aggp besfriend sndri pun buat cm ni kt aku...
pe lgi aku nk ckp???
spesies cm ni ke nk dijadikan suami yg kite snjungi....aku fikir 10000000x......
i dont trust you n any boy anymore!!

2 comments:

  1. siti..semua berlaku ni ada hikmahnya....yg pastu semua yg berlaku kita mst anggap ada yg lebih baik untuk diri kita...:)

    ReplyDelete
  2. huhu...ct post untuk luahkn rse ct je...x berniat untuk heboh2 pun....time tu ngah sedey..ct tulis ikut perasaan je...anyway thanks..ct tau...semua berlaku tu ade hkmhnye...

    ReplyDelete