Monday, January 17, 2011

bufday zue!!

hri ni aku nk cte psal bufdy zue...mle2 aku igt bufday dia 17...rupe2nya 16...haha...aku ni mmg pelupe....x bgs2...jgn kecik ati spe yg jdi kwn aku...huhu....so sperti yg dirncg oleh ku, aku telh menapak ke rumh ieza pada sbtu mlm....lme x lepk ngn diorg...rindu sgt...haha....esknye aku ajak zue kuar, knn2nye nk pi ambik gmbr untuk interview...hahaha...tertipu sudah....bnyk tul hlngn nk smbut bfday zue ni....first, ndiah xcident...cian dia...nsb baik x truk...lau x ade prut..huhu...grau je...jgn mrh tau...so dia x dpt la join...mule2 dlm prncgn, dia ngn aina yg pi dulu beli kek ngn kfc, tpi disebbkn itu kami kebuntuan..siapa yg mau membelinya...sesgguhnya aina mmg tidak mau kesorgn...pe la minh ni...bukn mati pun pi sorg2...hakhak...puas aku ngn ieza mmikir...ape hrus dilaku...ting!akhirnya....mmbuah la idea ieza...kami mmnta tlg mat ngn zaki...mlm sbtu tu, aku x dpt tdo...knp ek? brdebar? haha cm akunye bfday lak....sperti yg dirancg ngn zue, sume berkumpul di bilik ieza sblum brtolak....ni nk cte psl tggu bas lak...perh...lmbb nye bas, rse cm nk maki je...kmi pun brgmbar di pndok bas...da mcm pelwat la plak gayanye....huhu...5 mnt, 10 mint akhirnya stgh jm pun berlalu....aku kebsnn...jln mndar mandir...ttbe...mte aku bersinr...sebuah krete merh besr(aku x tau jenama pe) huhu, lalu dihadapanku...dan dgn x malunye aku mlmbai kearah pmndu seolh dia tu pkwe aku...hahahaha.....dia pun lyn...hahaha...terkejut sume ngn tndakn aku....hehe..da bsn sgt la tu....stbenye kami di jj...erm....bncg psl tmpt mkn konon2nya x tau lg la nk mkn kt ne....setlh perblhn antra food court n kfc akhir pintu kfc dibuka.....teng3!!! surprise..haha...mlgnye bkn zue shaja yg terkejut...aku pun terkjut skali melihat rupe kek....bile mse lak brtukr jdi kek dua tgkt..huhu....pape pun gmbra brkumpul sme2....hehe...
ps mkn..pi jln2...smpat ambik gmbr ngn teddy...haha...nsb baik pak guard x tgkap....pstu ieza ngn zue pun borong bju kt parksn....huhu....best2...rse cm nk buat lg..hehe

No comments:

Post a Comment