Wednesday, January 19, 2011

aku nak berubah!!!

erm....aku xtau ari ni ttbe je aku rase cm nk brubh....tpi boleh ke....mcm x yakin je...aku ni nmpk je kuat dari luar dlm tpi dlm ni mmg x kuat ar....cnth....aku duk rumh berdua ngn akk aku...bile akk aku nk kuar, dia tye ok x duk rumh sorg? aku pun jwb ok...mke yakin gler..haha....tpi dlm ati tu...cpt la blik....hipokrit tul....umur aku da nk msuk 22 ni...risau nye aku...rse cm da 22 thun umur aku mmbzir cm tu je....stilll x cpai impian aku...pe nk jdik ni...bile aku nk bina kerjya...bile aku nk jtuh cnta btul2...bile aku nk kwin...beli rumh idaman...krete impian...bile aku nk naikkan mak ngn abh aku pi haji...aduh....semuanya x tercapi lg...risau tul aku...enth smpi bile je aku leh hidup....ar...lpe lak nvel aku....aku msti siapkkn tu...aku mmg nk jdi pnulis nvel pun...kuarkn stu nvel pun jdi la...hehe....aku nk design bju, paki bju yg aku desgn sndri n aku nk ade syarikt sndri...aduh...mcm x terxpai je....n yg pling pntg bile aku tua...aku nk berehat kt rumh ngn famly aku...x nk keje2 lg da....duk je tpi pntai n beribdh....so...kesimpulnya aku kne la merncg dri skrg...tpi htg ptptn byk sgt la...x mmpu nk byr...bunga pun mkin bertmbh....aduh....lau aku nk keje bwh org je...mmg smpi bile pun impian x tercapi...erm....pening2....

No comments:

Post a Comment