Thursday, September 2, 2010

cam x percya je...

prcya ke x aku da 21 thun..da hbis blja tpi msih lg mgggur..nk buat cm ne..crewet sgt pilih keje...hehe..skrg aku msih lg mnulis novel yg x siap2 tu...da jnji yg org yg aku akn siapkan so aku akn buat yg terbaik..hehe..kepd kwn2 aku yg mengenali aku spnjg kite study sme2 kt utem, tq ats sgala kngn suke dan duka yg kite kgsi bersma..huhu hope lps ni lau kite jumpe lg kite still leh berkwn cm dulu lg...fren till the end la ktakan.kpd org2 yg penh myukai aku dan aku sukai terima ksh ats kash syg yg korg bg...aku x kn lupekn smpai mati...insyaallah...skrg ni fokus aku cri keje...mak aku kte org yg x tau pe yg dia cri dlm khdupn ni x de wawasan...aku la tu..huhu..aku x psti aku nk keje pe...tpi yg pntg aku x kn rse terbebn dgn keje yg aku buat nnti..tu je yg aku hrp...hehe...sbnrnya.,.aku ngh sedey..ye ar...ade sorg kwan baik aku ni...walaupum kitrg x jadi lbih dari kwn or aku da kcewekan dia tpi jgn la jauhkn diri dari aku..kata kwan smpai mati..sedey tul...smpai da bertung pun x ckp...ye la..aku tau slh aku gak yg kcewakan dia...im so sorry..tpi setiap kjdian kn ade hkmhnya..mybe ade org yg lbih baik untuk dia...aku x ckup baik ke...hope satu ari ati dia akn terbuka nk maafkan aku..n jmput aku bila dia kwin nnti...so sory...byk lg bnde yg aku nk fikir selain cnta...x ready lg kot...sory sgt2...enth bnde enth aku mrepek ni...pnt lak menaip...mklmla da lme x mnaip...k ar...chow dulu...

2 comments: